„Halo Infinite se snaží změnit to, co znamená být Halo, když z Chiefa udělá neochotnou otcovskou postavu pro mladou a naivní umělou inteligenci a zasadí ho do otevřeného světa. Ukázalo se, že to byl pro sérii risk, který se vyplatilo podstoupit, protože Infinite je neuvěřitelná hra. Některé příběhové prvky jsou sice slabší a díky úžasnému Grappleshotu působí zbytek Chiefovy výbavy v porovnání trochu nedostatečně, ale to jsou jen malé nedostatky v tom, co jinak působí jako nejlepší kampaň Halo za poslední roky a vynikající evoluce toho, čím Halo může být.“
IGN – 9/10
„Kampaň pro jednoho hráče v Halo Infinite je přesně to, co tato série potřebovala. Přináší to nejlepší z jedinečného a uspokojivého bojového stylu Master Chiefa a zároveň využívá staré nápady k vytvoření nových nezapomenutelných momentů. Její příběh sice pokulhává pro nové i zkušené hráče, ale za to šestileté čekání to stálo.“
„Halo Infinite je opravdu dobré Halo. Pro fanoušky her od Bungie, jako jsem já, je Halo Infinite silným návratem do formy a v bitevní vřavě je to nejlepší běhání a střílení, jaké kdy série měla. Je až bolestně snadné představit si svět, ve kterém by Infinite klidně mohlo být jedním z mých nejoblíbenějších dílů. Ale mezi otevřeným světem, který působí do značné míry zbytečně, a příběhem, který se nedokáže zbavit bagáže série, kampaň Halo Infinite jen těsně zaostává za tím, aby se stala skvělým Halo.“